.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيلاب گلستان را درنورديد

شمال نيوز: مديركل مديريت بحران استان گلستان وضعيت اين استان پس از جاري‌شدن سيلاب روز گذشته را تشريح كرد.
 
رسول حسام در اين باره گفت: از عصر روز گذشته بارش‌هاي شديدي در سراسر استان گلستان شروع به ريزش كرده است كه در طي آن 127 ميليمتر در آزادشهر، 93 ميليمتر در مينودشت و 87 ميليمتر در گرگان بارش داشته‌ايم.
 
مديركل مديريت بحران استان گلستان با بيان اينكه تاكنون خسارت خاصي ناشي از جاري‌شدن سيلاب در سطح استان از جانب مردم و دستگاه‌هاي مربوطه به دست ما نرسيده است، خاطرنشان كرد: در يكي دو مورد تعدادي از محورهاي روستايي ما مسدود شد كه به سرعت امدادگران در محل حاضر شده و مشكل را برطرف كردند.
 
به گفته وي ريزش‌كوه، در محور روستايي زيارت سبب انسداد مسير شده بود كه صبح امروز توسط عوامل راهداري و امدادگران بازگشايي شد.
 
حسام همچنين در خصوص قطعي برق در مناطق سيل‌زده نيز خاطر نشان كرد: در همان لحظات اوليه با حضور عوامل برق و تيم‌هاي امدادي اين مشكل نيز مرتفع شد و در حال حاضر در هيچ نقطه از استان به دليل جاري‌شدن سيل قطعي برق نداشتيم.
 
وي همچنين از آبگرفتگي معابر و تعداد محدودي از واحدهاي مسكوني خبر داد و گفت: تاكنون گزارشي مبني بر واردشدن خسارت به مزارع و باغات از سوي دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مربوطه به دست ما نرسيده است.
 
به گفته حسام، نيروهاي امدادي، عوامل مديريت بحران و ساير دستگاه‌هاي مربوطه در حال حاضر به منظور امدادرساني احتمالي به حادثه‌ديدگان در حالت آماده‌باش هستند.
 
به گزارش ايسنا ،مديركل مديريت بحران استان گلستان با اشاره به اينكه بر اساس پيش‌بيني‌هاي هواشناسي شرايط جوي تا صبح فردا ناپايدار است، اظهاركرد: با توجه به اين كه به نظر مي‌رسد اقليم در اين استان تغيير كرده و ما در تمام فصول سال شاهد جاري‌شدن سيلاب هستيم، به مسافران و شهروندان توصيه مي‌كنم در زمان حضور در حاشيه رودخانه‌ها و مناطق تفرجگاهي در صورتي كه با شرايط جوي ناپايدار روبرو شدند به سرعت از اين مناطق فاصله بگيرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.